Sonuç bulunamadı

    Farid Farjad Gittin Şiiri


    Gittin .....
    gelmelerinde gizli gidişlerin
    varmış aslında fark edememişim
    uçsuz buçaksız sandıgımız bu yol
    aslında dar bir sokaktan başka
    birşey değilmiş.....
    yan yana gelemeden,elinin sıcaklığı
    yüreğime işlemeden,gözlerin maviliğinde
    boğulmadan gittin...
    ne çabuk yoruldun oysaki...
    ben senin avuçunun
    içindeki yollarda kayboldum.
    kader çizgileri derlerdi,haklılarmış...
    benim kaderim ellerinde
    çiziliymiş...

    sen en çıkmaz yolummuşsun meger.
    ben seni bulmaya çalıştıkça
    kaybetmişim.....

    umarsız bir hastalık gibi yayılırken bedenime..
    seni bir giz gibi susuşlarımda
    saklamışım......

    kelimler yardım etmediğinde
    sana derdimi anlatmaya,bogazımdan bir düğüm
    çıkarmışım...
    sonra susamadım hiç.....

    sensizlikle konuştum
    ona dokundum.

    yagmurlu günlerin ıslaklıgını
    sensiz yaşadım...
    hani haberin olursa diye
    gözyaşlarımdan
    sensiz bu kadar aciz olduğumu görme diye
    hep yağmurlarda ağladım...

    aslındda gözyaşlarımın
    yanagımda yaptıgı yolu gör
    istedim
    o yoldan bi gün sende geç
    istedim,
    bir gün uyandığında sol yanın
    yansın istedim.....

    kilitler vurdum gel deyişlerime
    paslı kaldım sensizlik sagınağından,
    anlatamadım kimseler,sen
    gitmeyenimdin.
    bana benden çok yakın
    bildiğim...

    oysa sen gittin...
    yokluğuna gebe her geceler her
    güneş batışında senszilik dogurdu...
    ben sensizlikten eksildim,yok
    oldum günden güne...
    herkesi sıgdırdığın kalbine bir
    benlik yer açamadın sadece...

    sen gittin...
    ben yoklugumu varlığına
    armagan ettim'
    giderken bastıgın topraklara
    gelişler ektim
    tek mevsim yaşadım ayrılığı
    HEP YAĞMUR HEP SONBAHAR...

    SENSİZ CİNNETLER BİRİKTİRİP
    YOKLUGUNUN YARATTIĞI KAOSLA SAVAŞTIM..
    bir gün aralayacağını bilseydim
    kapımı,bu savaşın kahramanı ben
    çıkardım..
    ama sen ...
    ama sen gittin...

    sen gidince bu şehir ,dar geldi
    bana dünya,
    misafir saydım kendime kendimi..

    geç oldu artık..
    bende kendimde çok duramadım
    GİTTİM.....


    Yorum Gönder

    Daha yeni Daha eski

    نموذج الاتصال